Tuesday 12 February 2013

ကၽြန္ေတာ္႔ကိုေမးထားတာလဲ နည္းနည္းၾကာသြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ DVD ေတြကို Burn တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကူးလို႔မရေအာင္ ဘယ္လိုကာကြယ္မလဲေပါ႔ေနာ္။ အဆင္ေျပတာေလးကိုေရြးရွာရင္းနဲ႔ ဒီေကာင္ေလးကိုေတြ႔တာနဲ႔ ေနာက္ဆံုး Update ေလးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ DVD copy protections ေတြကို မိမိတို႔ ႏွစ္သက္သလိုျပဳျပင္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ DVD folder ဒါမွမဟုတ္ ISO image file ေတြကိုေျပာင္းေပးႏုိင္သလို DVD folder ကေန ISO image file ေတြကို ေျပာင္းလဲေပးႏုိင္ပါတယ္။ အထဲမွာ သူ႔ရဲ႕ Features ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ထပ္ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 18.9 MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။ 
 

 
 

No comments:

Post a Comment

Tuesday 12 February 2013

ကၽြန္ေတာ္႔ကိုေမးထားတာလဲ နည္းနည္းၾကာသြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ DVD ေတြကို Burn တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကူးလို႔မရေအာင္ ဘယ္လိုကာကြယ္မလဲေပါ႔ေနာ္။ အဆင္ေျပတာေလးကိုေရြးရွာရင္းနဲ႔ ဒီေကာင္ေလးကိုေတြ႔တာနဲ႔ ေနာက္ဆံုး Update ေလးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ DVD copy protections ေတြကို မိမိတို႔ ႏွစ္သက္သလိုျပဳျပင္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ DVD folder ဒါမွမဟုတ္ ISO image file ေတြကိုေျပာင္းေပးႏုိင္သလို DVD folder ကေန ISO image file ေတြကို ေျပာင္းလဲေပးႏုိင္ပါတယ္။ အထဲမွာ သူ႔ရဲ႕ Features ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ထပ္ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 18.9 MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။ 
 

 
 

No comments:

Post a Comment